[Jsprintsetup] jsPritnSetup over xulrunner

Dimitar Angelov mitko at edabg.com
Sun Nov 11 22:58:33 PST 2012

Здравейте,

Радвам се, че разширението за печат ви е полезно.
Относно използването на jsPrintSetup в други приложения върху xulrunner,
ние не сме правили тестове, но преди доста време имахме подобно
запитване и раработчика сподели какво е направил за да го пусне.
Можете да погледнете тази кореспонденция по въпроса:
http://www.mozdev.org/pipermail/jsprintsetup/2010-April/000018.html
http://www.mozdev.org/pipermail/jsprintsetup/2010-April/000019.html

Вероятно ще има някакви нови особености, тъй като това е преди Gecko 2.0.
https://developer.mozilla.org/en-US/docs/XPCOM/XPCOM_changes_in_Gecko_2.0

Надявам се тази информация да Ви е полезна.

Поздрави,

Димитър Ангелов