[Galician] Cadeas para traducir en Fennec

ifrit ifrit en sonche.eu
Xov Nov 4 15:57:25 PDT 2010

2010/11/4 Enrique Estévez Fernández <eu en keko.me>:
> Boas.
>
> Cadeas para traducir. Fai referencia a páxina de feedback de Mozilla
> sobre as novas versións, creo que de Fennec. Feedback estase
> traducindo como Opinión. Pode ser que esto, veña implementado dentro
> do Fennec e faga referencia a esta páxina.
> http://m.input.stage.mozilla.com/gl/
>
> Son as cadeas que me faltan por rematar no Fennec.

As miñas propostas, así a bote pronto

> Beta Tester Tools
Ferramentas de probador de betas

> Communicate to Us!
Ponte en contacto connosco!

> Give feedback
Dá a túa opinión

> Good
Bo

> Bad
Malo

> About this Beta
Acerca desta beta

> Force add-ons compatibility
Forza a compatibilidade dos complementos.

> Enable the Error Console
Permite/habilita a consola de erro

#1 #2 non é compatibel ca última versión de Firefox Sync.
Pof favor, actualiza á nova versión.
> # Mobile Sync
> # LOCALIZATION NOTE (sync.clientUpdate, sync.remoteUpdate):
> # #1 is the "application name"
> # #2 is the "version"
# Mobile Sync
# NOTA DE LOCALIZACIÓN (sync.clientUpdate, sync.remoteUpdate):
# #1 é o "nome da aplicación"
# #2 é a "versión"

#1 #2 non é compatíbel con vellas versións de Firefox Sync. Por favor,
actualiza Firefox nos teus outros computadores.

> Search for "%S"
Busca por %S"

> Saúdos.
Saúdo,
ifrit

P.D.: Teño pendente o das rededs sociais... A ver se cando marche o Papa... :D