[Galician] Relevo na coordenación

Leandro Regueiro leandro.regueiro en gmail.com
Mar Mar 23 05:06:48 PDT 2010

> Eu tan só quero dicir que penso que se non hai opinións en contra da
> candidatura de Keko, pois xa está, non?
>
> Dígoo porque penso que a maioría da xente da lista non vai emitir voto....
>
> pero é unha opinión, en calquera caso eu tamén apoio a candidatura de Keko.
>
> Penso que o importante é rematar con este debate canto antes, polo que apoio
> a idea de poňer como data límite até fin de mes.

Se hai que votar para acabar xa ca indecisión esta dunha vez, pois
voto. Aínda así non considero que o meu teña especial valor dada a
miña pouca participación na tradución de Mozilla nos últimos cinco
anos.

Keko: 4/4
Outros: 0/0
Votaron: damufo, ifrit, David, Leandro