[Galician] ...máis vale pouco que nada

Amador Loureiro Blanco dorfun yahoo.es
Terça-Feira, 13 de Dezembro de 2005 - 13:58:37 EST

Hola Roberto!

Ante nodo parabéns polo retorno de galego21!   :D

No proxecto de thunderbird, estaban varias partes repartidas... eu
devolvín a miña a Mariano Grueiro, pero a cousa parece que está parada.
Supoño que sendo cuestión de vontades non se pode forzar a cousa, e ás
veces o tempo xoga na nosa contra.

Eu botaría a andar esa versión túa... a de firefox da gusto vela! ;P

Por certo, que o WordPress que tes como iniciativa en galego21, teñoo
traducido (ó meu xeito, claro!) na miña bitácora (coa axuda de
spaviladiyo de psicoticos.f2o.org)... tamén tiveramos a intención de
traducir o Gaim... pero quedou niso, na intención... :(

Unha aperta

--
Amador Loureiro Blanco -dorfun- http://dorfun.bitacoras.com

Renovamos el Correo Yahoo!